Mana skaistā rītdiena
Arhīva Mana skaistā rītdiena varoņi sevi ierauga dziļi aizmirstā bērnībā, mainīgo paradigmu laikos, piemēram, 90. gadu beigās un 2000. gadu sākumā, kad pēdējie padomju impērijas fragmenti bija tikko saskatāmi, jo sāka pārtapt par kaut ko citu. Fotogrāfiju sērija skatītāju iepazīstina ar laikmetu, kad cieši līdzās pastāvēja vecāku skaidrais redzējums par laimi un panākumiem — idealizētu tēlu, kas aizgūts no aizejošā gadsimta, — un jaunās importētās vērtības un tehnoloģijas, kas kopā radīja plaši izplatītu fenomenu: idealizētas fotografēšanās pakalpojumu skolās un bērnudārzos. Pirmie šādu agrīno fotošopa versiju lietotāji drīz vien radīja jaunus “progresīvus” varoņus un nekavējoties ieņēma attiecīgo tirgus nišu.
Maksims Kozlovs ir ukraiņu mākslinieks, kurš strādā ar fotogrāfiju, lai analizētu antropoloģiskās un vēsturiskās savstarpējās attiecības, kas skar gan politiskās, gan poētiskās tēmas.