Garām dīķim, kurinot ugunis
Pirms dažām nedēļām kāda mana draudzene aizdedzināja cita drauga šķūni. Viņa pielaida tam uguni aiz spīts, baumu sakūdīta un vienlaikus izraisot jaunas. Pēc pāris minūtēm, noraugoties, kā liesmas apņem veco šķūni, viņa, būdama grūtniecības septītajā mēnesī, juta noejam ūdeņus, četras nedēļas par agru. Viņa pārskrēja pāri ielai uz šķūņa īpašnieka māju un pieprasīja, lai viņu ved uz slimīcu, kamēr ļaunprātīgās dedzināšanas pierādījums mutuļoja dūmos tieši aiz viņas.
Manu darbu stāstus iedvesmo mazpilsētas tenkas, vienkārša cilvēcība, attiecības ar zemi un izrādes elementi. Personāži un ainavas šajos dokumentē stāstījuma nepastāvību, ko vēsta nejaušs narators. Es ceru, ka šie attēli paši par sevi izskatās pēc tenkām: dzīvīgi savijoties krustu šķērsu.
Bieži līdz galam nenovērtētais viltus ziņu pasaules Ahileja papēdis šķiet esam fikcijas vienlaicīgais skaistums un draudi. Sāku uzņemt attēlus kā hibriditātes aktu: savijušies mīti, piepildīti ar nojausmām un niansēm, savienojot fotožurnālistiku, izrādi un dabā atrodamo absurdo stāstu izpēti. Mani interesē izaicināt dokumentālās fotogrāfijas tradicionāli pieņemto patiesīgumu uz tuvoties cilvēkam tuvākai realitātes izjūtai: kļūdainai, salauzītai un īstai.
Dilans Haustors (Dylan Hausthor) ir amerikāņu fotogrāfs, filmu veidotājs, kas dzīvo un strādā uz nelielas salas Meinas piekrastē. Viņa darbi pievēršas robežām starp autobiogrāfiju, žurnālistiku, fikciju un faktiem fotogrāfiska stāstījuma veidošanā. Hausthora darbi bijuši apskatāmi Aperture Foundation, Ain’t-Bad, PHMuseum, Humble Arts, Nava Print Studio, Gomma, Yogurt Magazine, Void un LensCulture. Viņš nodibināja 2015. gada pavasarī viņš nodibināja izdevniecību Wilt Press.