
Kritiķi izstāsta attēlu
“Neanalītiskā pieeja noniecina fotogrāfijas vērtību.” RSU asociētais profesors apskata piecu gadu laikā publicētos materiālus drukātajā Foto Kvartālā.
“Neanalītiskā pieeja noniecina fotogrāfijas vērtību.” RSU asociētais profesors apskata piecu gadu laikā publicētos materiālus drukātajā Foto Kvartālā.
“Melnbaltās fotogrāfijas izgatavošanas procesā vārdu savienojums “lēti un labi” nedarbojas.” Daži praktiski padomi, kā rīkoties, lai izgatavotu melnbaltās fotogrāfijas.
“FK lasa arī Botsvānā, Tanzānijā un Irānā.” Redaktora pārdomas par pirmo FK darbības mēnesi, kā arī informācija par jaunu iniciatīvu – FK lasītāju klubu.
“Dzīvojot Londonā, braucu uz Latviju bildēt, jo visi mani stāsti dzīvoja šeit.” Latviešu fotogrāfe radījusi sēriju, kurā vēlreiz izdzīvo savu bērnību.
Recenzija par Aleksandra Sļusareva izstādi “Telplaiks”, kas līdz 20.februārim skatāma Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā.
Noslēdzies konkurss par labāko FK reklāmu un ir zināms uzvarētājs. Lai arī lasītāji var izteikt savu viedokli, publicējam visus pieteikumus.
Videointervijā F64 vadītājs stāsta par fotoziņu aģentūras darbu, fotogrāfijas vietu mediju tirgū, kā arī sniedz padomus jaunajiem fotogrāfiem.
Horošilova dokumentē Krievijas iedzīvotājus – sākot ar zemniekiem un beidzot ar mūķenēm klosterī, parādot krievu identitātes daudzveidību.
“Šķiet, ka autors ir gribējis paslēpt savas domas bišu stropa cienīgā troksnī.” LMA docente recenzē Romāna Korovina izstādi kim? Spīķeros.
“Bildēšana ar mobilo tālruni 2011. gadā kļūs par nozīmīgu pagriezienu fotogrāfijas attīstībā.” Jauno mediju speciālists raksta par iPhone foto aplikācijām, kas pašreiz modē.
“Visā kolektīvā biju vienīgā, kas ar foto kameru draudzējas profesionāli.” Elīnas Rukas fotostāsts par Ņujorkas Aperture fondā pavadīto gadu.
Pēc daudziem gadiem Gedzjuna 1950.gados fotografētie Rīgas un Latvijas skati iegūst jaunu dokumentālu vērtību.