Purvīša mesidžs
“Rukas fotogrāfijas atgriež pie īstenības, neprasot tukšu salmu kulšanu par kultūras misiju.” Recenzija par Purvīša balvas izstādi, kas līdz 10.aprīlim skatāma Arsenālā.
“Rukas fotogrāfijas atgriež pie īstenības, neprasot tukšu salmu kulšanu par kultūras misiju.” Recenzija par Purvīša balvas izstādi, kas līdz 10.aprīlim skatāma Arsenālā.
Igauņu fotogrāfe ir viena no retajām Baltijā, kas sevi oficiāli pieteikusi kā lesbiešu mākslinieci.
“Ja gribas reāli pelnīt, darbs ir diezgan nogurdinošs.” Latvijas fotogrāfi stāsta par savu pieredzi ar ārzemju fotobankām.
Piederības un savas būtības meklēšana ir Aperture portfolio balvas ieguvēja Davida Favro galvenās tēmas.
“Skatītājam ir liegts uzzināt, ka atainotie personāži ir mākslinieks un viņa vecāki.” Filosofijas maģistre recenzē Kaspara Podnieka izstādi.
“Man patīk klasiska, kvalitatīva melnbaltā fotogrāfija.” Videointervija ar Latvijā populārākā erotiskā kalendāra fotogrāfu.
“Fotografiska draud kļūt tikpat bezgaršīgs kā zviedru alus.” Recenzija par divām izstādēm Fotografiska muzejā Stokholmā.
“Viņu fotogrāfijas ir tik pat identiskas kā viņu asins grupa.” Divas māsas no Serbijas fotografē viena otru un atbild uz FK jautājumiem.
“Pēdējās divās dekādēs Lietuvas fotogrāfijā ir notikušas lielākās izmaiņas.” Par foto un videomākslas nodaļu raksta lektors un kritiķis V.Mikelkēvičs (Vytautas Michelkevičius).
World Press Photo piešķir balvu fotogrāfam, kas uzņēmis attēlus no datora ekrāna. Vai Google Street View apdraud fotožurnālistiku?
“Fotogrāfijas piespiež atcerēties savu mazotnes pieredzi un izprast to.” Recenzija par izstādi “Bērnības atmiņu pārskatīšana”.
“Hiltones fotografētie kovboji ir rāmi, ļoti emocionāli, trausli.” Britu fotogrāfe izdevusi pirmo grāmatu “Dead Eagle Trail”, kas ir veltīta Amerikas kovbojiem.